سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 عامل بیماری های قلبی

پژوهشگران در دانشگاه یورک طی یک مطالعه دریافتند، خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته مغزی در افرادی که روابط اجتماعی کمی داشته یا احساس تنهایی می کردند، در مقایسه با افرادی که این گونه نبودند به ترتیب 29 درصد و 32 درصد بیشتر بود.

مطالعه ای دیگر که توسط دانشگاه آکسفورد و طی یک بازه زمانی هشت ساله انجام شد و به بررسی شرایط 700 هزار زن پرداخت نیز نشان داد، افرادی که تنها زندگی نمی کردند، در مقایسه با آنهایی که تنها زندگی می کردند، 28 درصد احتمال کمتری داشت مرگ ناشی از بیماری قلبی ایسکمیک را تجربه کنند.

تنهایی یا استرس تنها ماندن می تواند موجب التهاب در بدن شده و شرایطی را شکل دهد که به بیماری قلبی یا افسردگی، یک عامل خطرآفرین اصلی برای بیماری قلبی، منجر شود.

بیماری قلبی عروقی و سکته مغزی دومین و اصلی ترین علت مرگ در یک کشور مانند کانادا است. بدیهی است، این بینش به کانادا واضح نیست و میلیون ها نفر در هر سال در سراسر جهان گرد و غبار را می سوزاند. بدیهی است که می توان قلب را با در نظر گرفتن اهداف صحیح و تمایلات غلط ترک کرد.

 

10 عامل بیماری های قلبی1. زیاد پروفن می خورید:

واقعیت ها تایید می کنند که مصرف داروی، به عنوان مثال، ایبوپروفن شما را از میگرن و سایر آلودگی ها برمی دارد، با این حال در مورد علائم این داروها دقیق تر است. افرادی که از ایبوپروفن به میزان زیادی استفاده می کنند، ضربان قلب، سکته مغزی و خونریزی را تجربه می کنند.

10 عامل بیماری های قلبی

2.  عدم استفاده از نخ دندان::

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد افرادی که اثرات نامطلوب بیماری لثه را تجربه می کنند در معرض خطر بیماری های کرونری قرار دارند. در واقع، میکروارگانیسم ها از عفونت لثه نیز به قطعات مختلف بدن گسترش یافته و موجب تشدید در رگ ها می شوند. بنابراین، تحلیلگران پیشنهاد می کنند که با استفاده از نخ دندان و مسواک، مراقب دندان های خود باشید.

?زیادپروفن میخورین

3. دود:

سیگار، افزایش خطر تجمع خون، و کاهش اندازه گیری اکسیژن است که در خون منتقل می شود و افزایش فشار خون گردش خون. شما باید درک کنید که در صورتی که سیگار را برای یک سال مصرف نکنید، خطر مرگ از بیماری های قلبی عروقی تقسیم خواهد شد.

 

ددود?

4. خر و پف:

پفینگ می تواند نشانه ای از آپنه استراحت باشد، که به این معنی است که دستگاه تنفسی در طی استراحت برای چند دقیقه مانع است. در مورد شانس که شما شوخی می کنید، یک متخصص را برای تصمیم گیری در مورد آن ببینید. در مورد شانس خفگی که ناشی از آپنه استراحت است خطر ابتلا به فشار خون بالا و در نهایت عفونت قلبی عروقی افزایش می یابد.

خروپف?

5. ورزش نمی کنید:

یکی از ریشه های اساسی بیماری های قلبی-عروقی، لوله گذاری و هومیوپاتی است. برای بهبود سلامت قلب خود، تجویز شده است که شما به مدت 30 تا یک ساعت در روز تمرین می کنید. از پله ها به جای بالابر استفاده کنید، ایستگاه را به خانه خود ببرید یا از وسیله نقلیه خارج شوید و باقی مانده راه بروید. برای 15 دقیقه بعد از شام پیاده روی کنید. همانطور که در هر متخصص، شما باید هر 10 هزار مرحله هر روز برای حفظ جامد.

 

ورزش نمی کنید

6. به تغذیه اهمیتی نمی دهید:

برای داشتن یک قلب صحیح، به یک روال معمول غذایی نیاز دارید. همانطور که توسط مجوز هر روز نشان داده می شود، شما باید پنج واحد محصولات زمین را بخورید. این تغذیه ها در مواد مغذی و مواد معدنی ثروتمند هستند که قدرت قلب و رگ ها را ارتقا می دهند. علاوه بر این، محصولاتی از خاک به خوبی از فیبر رژیمی و تقویت کننده های سلولی برخوردار است که مانع مانع رگه ها می شود.

 

به تغدیه اهمیتی نمی دهید

7. شما صبحانه نمیخورید

پس از صبحانه، صرفنظر از تأمین انرژی شما باید روز خوبی را شروع کنید، باعث می شود کالری بیشتری در هنگام شام بخورید. این باعث ایجاد خطر برای ایجاد بافت مرده قلب می شود (necrosis localized myocardium) با 55.

 

شما صبحانه نمی خورید?

8. شما در حال مصرف چربی های ترانس می باشید:

چربی ترانس یکی از عناصری است که قلب را آسیب می زند. این چربی ها در مواردی از قبیل زالزالک، مافین، رول و غیره یافت می شوند. سازندگان این اقلام تغذیهای از چربی های ترانس استفاده می کنند تا اقلام مورد علاقه خود را طعم دهند و تاریخ مصرف خود را افزایش دهند. شما باید درک کنید که خوردن این چربی ها بعد از کلسترول وحشتناک را گسترش می دهد و کلسترول خون را بزرگ می کند. بنابراین، خطر افزایش بیماری قلبی عروقی.

 

شما درحال مصرف چربی های ترانس هستید?=

9. استرس:

یکی از عناصر کنترل سخت است فشار است. به طور شوق آور، استرس به شکل قلب تاثیر می گذارد. استرس خطر ابتلا به فشار خون، گسترش کلسترول خون و رگها را افزایش می دهد. بنابراین کنترل استرس قابل توجه است. قبل از هر چیز نگران باشید. در آن زمان سفر خود را برای کنترل و نگه داشتن آرام خود انجام دهید. تمرین، فکر کردن در مورد، یوگا، و غیره، در میان تکنیکهای نگهداری و کنترل استرس است. ما تجویز می کنیم که شما صرفا چند دقیقه ای روزانه خود را مرتکب می شوید و فقط به آرامش فکر می کنید.

استرس?

10. شما هیچ ساعت کار خاصی ندارید:

افرادی که یک زمان کاری معمولی ندارند، 23 درصد مجاز به قرار دادن در بافت مرده می باشند. ساعات کاری عجیب و غریب و نامنظم باعث ناتوانی پالس می شود و در نهایت به سلامت قلب آسیب می رساند.

 

شما هیچ ساعت کار خاصی ندارید